This road will take us home

Idag har man gått och blivit gymkorts ägare på step in 24 så nu jäklar äre bara att sätta igång!
Har bestämt att jag ska försöka träna iallfall Tisdag, Torsdag och jag hoppas på att kunna träna söndagar också:)
Känns verkligen som att jag behöver komma iform nu till tävlingssäsongen och allt, det är ju inte bara hästarna som ska vara i topp trim!;)
Iallfall så fick hästarna en välförtjänt vila idag och jag stannade ju på stan då ett tag och fixade gym kortet och sen for jag och mamma ut till pegasus så jag kunde få prova min blivande Stöcke PF jacka:) Blev en storlek XS och sen att det var en kingsland jacka gjorde det ju inte sämre heller(A)

Imorn planeras det in gymmning för mig efter skolan och sen hem och trimma häst på ridbanan, kommer nog bli super!:)

Lite mer hårfärgs snack så vet jag att de där stargazer färgerna sitter dåligt men i stortsett alla sånna där onaturliga färger sitter jättedåligt... Det suger! Men tur att jag har 1 paket kvar då(A)






Testa manicpanic eller directions nästa gång :)

2012-02-13 » 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback