Younger now then we where before

Väntar på att Maja ska pallra sig hem från stan så att man kan fara ut och rida sen. Mamma har snackat med de som har stallet ström och nu kommer vi kunna börja använda deras ridbana! Känns verkligen super att få rida på en ridbana kan man ju lugnt säga! Så jag hoppas bara man lyckas ta sig dit nu med all snö och alla grenar(A)
Sen blire in och försöka läsa på till svenska nationella imorn, inte för att man egentligen kan läsa på men jag ska försöka läsa lite om typiska drag för t.ex en krönika, debattartikel, novell o.s.v. Att skriva är ju min styrka och jag kommer verkligen försöka använda det till min fördel! Men att sitta i 3 timmar utan att få gå ut, inte ens när du är klar känns jäävligt jobbigt faktiskt...





äre fler hästar i erat stall nu?:)

2012-02-08 » 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback