And then I'll be free

Home sweeeeet home!
Känns verkligen underbar skönt att få lov igen efter typ 4 dar i skolan.
Ikväll blire första hoppträningen med Stöcke och det ska bli superkul, är grymt taggad! Hoppas på att vi kan leta fram filmkameran och filma lite också men har inte sett skymten av den sen flytten så vi får se^^

Imorn blire iallfall upp runt 8 och fara ut å rida för vid 11 har jag en tid hos någon rygg sak, typ en kiropraktier eller vad han nu var och han ska kolla min rygg/nacke eftersom den är typ störd:S Pappa har ju problem me ryggen och brukar gå till han och han säger att han är jättebra men det känns lite läskigt ändå^^
Vet inte riktigt om jag gillar ideén med att någon ska vara och bryta i min rygg/nacke men det lär ju förmodligen behövas då nacken verkligen låter förjäävlig...sen blire iallfall att möta upp Manda på stan och spendera lite tid det blir nog suuuper!:)

ska gå och leta filmkameran snart, hörs ikväll efter träningen!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback