Hold me closer and never let go

Dagens ridpass bestod av snöplumsning på åkern på baksidan.

Började med att rida Tingis och ställde inga större krav, det är ju nog jobbigt för de att plumsa. Mycket galopp och trav och lät henne bara hålla igång. Hon verkade tycka det var sjukt jobbigt men samtidigt väldigt skönt, red inte speciellt länge men kanske 30 minuter:)

Sen var de Guccis tur som jag red ungefär likadant fast med mera galopp och han tyckte också det var sjukligt jobbigt och blev helt genomsvettig. Men han verkade också tycka att det var rätt skönt att få plumsa lite^^
Blev helt enkelt att ge lunchhö i boxen och slänga på ett svetttäcke:) Ska snart släppa ut de igen.

Iallfall sitter nu i vardagsrummet och käkar lite lunch och har nyss tagit en lång varmdusch, verkligen behövligt!
Funderar på att gå en sväng med hunden och släppa ut hästarna innom kort, det blir nog bra:)
Men är lite små sur över att jag måste ta upp kampen med klippmaskinen igen eftersom Skrutt kommer att dö ifall han ska ha all den där pälsen...

Näe nu ska jag aktivera mig ett tag till hörs!






Haha va söt bild ^^

2012-01-13 » 16:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback