It's comming down down down

Sitter i skolbibblan nu och gör ingenting, funderar på att börja skriva lite mer på mitt arbete som ska redovisas på onsdag men det går nog ganska fort att färdigställa så jag känner ingen press precis!
Idag iallfall får hästarna nya skor och de håller väll på att skos just nu antar jag och sen så tar jag båda idag och rider på åkern eftersom Maja glömde bort att hon måste var på öppet hus så då rider jag bägge så de får plumsa på åkern i djupsnö, det kommer bli jobbigt för de och jag planerar mycket galopp(A)

Hahah ååh jag drömde faktiskt i natt att jag och Tingis tävlade på hippo:P Jag tror det var en L:b eller L:a men jag vet att det var en A:0 för vi for bara in och svängde och gasade på och det gick verkligen hur bra som helst och allt bara stämde och sen tror jag att jag vann också men hann vakna innan jag skulle in på prisutdelning, haha var såå sur över att det bara var en dröm kan man ju säga!
Men samtidigt är jag så gaalet taggad på tävling nu och jag vill bara in och visa att jag och Tingis är tillbaka och fightas om placeringarna och att man inte heller ska räkna bort Lilla Grå som är bättre än vad man tror!
Jag tror faktiskt jag har underskattat honom litegrann när det kommer till hoppningen så jag ska nog börja sätta lite mer press på honom och verkligen se vad han går för!
Det här ska bli ett bra tävling år!
Hoppas jag!





De fick tillbaka provsvaren idag och det var kvarka, så ingen får kommma ut eller till anläggningen.. tråkigt!

2012-01-23 » 17:18:46

Du vet att om man rider ofta i djupsnö så är det jättelätt att hästarna överanstränger sig...

2012-01-23 » 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback