It's just one of those days

Signe kom ju hit idag och vi for ju som sagt ut tillsammans, hon fick ju då låna Gucci:)
Vi red lite överallt, både mot åkrarna och sen mot sandvägarna och hästarna tyckte det var kul och jobbigt att galoppera i djupsnön och det blev lite svettiga:)
Imorn så ska vi dra in de till hippo igen så jag och Maja kan rida i ridhus vilket ska bli sköönt^^
Ska nog jobba vidare med att få igenom Tingis i sidorna eftersom hon är ganska stel.
Planerar faktiskt att raka de på söndag eftersom det kommer bli jobbigt för de med all päls nu när de börjar få gå hårdare, så jag får typ ta en heldag och raka de eftersom det tar ganska lång tid, speciellt med Gucci eftersom han får i stortsett samma färg när man rakar honom så är det jättesvårt att se vars man har rakat och inte, Tingis blir ju typ grå så det syns jättetydligt.
Iallfall så blire nog tidig kväll för mig då jag ska upp 8 för vid 9 tiden bär det iväg mot hippo:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback