Never regret something that once made you smile

Känner mig duktig som har putsat alla träns typ 6 stycken + matingalen och mina stövlar^^, Det var faktiskt ganska mysigt att stå där inne i sadelkammaren med radion på och sjunga till låtarna medans hästarna stod i boxarna och tuggade hö, fridfullt på nå sätt:]

Imorn så börjar jag kvart i 9 men eftersom man bor ute i skogen och inte kan ta nån annan buss än 07.10 bussen blire att kliva upp 6-.-' Om jag hade bott kvar på CH hade jag ju kunnat stiga upp typ kvart över 8...deprimerande tanke! Men kommer nog få lära mig att sova lite här ute iallfall, blir typ hädanefter att gå och lägga sig 8...
Iallfall så ska jag och Maja rida ut och jag ska ta Gucci medans hon tar Tingis, det blir nog braaa kände att det var ett tag sen jag red han(okej typ 3 dar) och sen ska jag ju hoppträna på fredag!:D
Blir första hoppträningen för Stöcke Ponnyförening som nu är min nya ridklubb^^
Sorry alla Hipposar men det är dags att dra vidare, näe skojja ba men bytt ridklubb har jag gjort och jag ser verkligen framemot att börja träna och tävla för de!:)

Näe somsagt upp 6 imorn gonatt..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback