Old enough to know better, young enough to do it anyway

Känner verkligen inte för att kliva upp ur sängen idag, jag orkar verkligen inte!
Ute är det kallt och typ snöstorm vilket inte gör saken mer motiverande-.-'
Men jag ska ju få fara in till ridhus idag vilket känns extreeeeemt underbart! Alla som har ridhus på gården eller står i ett stall med ridhus fattar verkligen inte hur lyxigt det är! Faaast om jag skulle ha ett ridhus på gården tror jag nog att jag skulle bli ganska lat^^ Speciellt under vintern och hösten när det bara regnar och snöar och det är allmänt äckelväder. Men men det gäller att härda, vi hästtjejer är tuffa ;)
Okej dags att kliva upp och ta tag i den här dagen!





haha utan ett ridhus skulle jag dö.. men skulle man vara utan skulle man väll göra det bästa av saken och vänja sig ;)

2012-01-04 » 22:46:17

Hej!

Jag har nu en bloggtävling där du kan få gästblogga på min blogg. (En satsande ridskoleryttare)

Det enda du behöver göra är att kommentera "Jag är med" i detta inlägget: http://pauliinanilsson.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-for-torsdag.html#comment

Kram Ninni :)

2012-01-04 » 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback