Only you can change my mind

Sådärja då var det klart!:)
Kan alltså här med säga att Lillen är 143 cm i mankhöjd, alltså en lite D-ponny^^
Haha fast de tyckte nästan att vi skulle försöka trycka ner honom till en C-ponny men nää han är verkligen inte någon C-ponny, han är alldeles för maffig och har förstora gångarter för att kunna bli det:)
Men det blir perfekt att ha honom som en liten D-ponny!:)

Det är ju onsdag idag vilket betyder att hästarna vilar vilket känns skönt, känner mig seeg idag!
Imorn börjar jag 9 och gör det enda till onsdag då vi har någon "finn upp" sak på skolan så vi börjar 9 och slutar 2 hela veckan! Huuuur skönt!!? Så gissa någon som blir glad över att få sova till 7 om mornarna i en vecka framöver!(A) Sen går det ju en buss hem 14.30 så har jag riktigt tur hinner jag ju me den hem sen:)

På fredag får vi ju barnbirdaget vilket känns behövligt då jag bestämt mig för att köpa gymkort på USM och ska försöka att träna där minst en dag i veckan, inge slarv och inte latande här inte! Har redan kommit på att onsdagar är en pefekt träningsdag och ska nog försöka träna fredagar och söndagar också ett tag framöver:) Det boorde funka och sen får vi helt enkelt see hur det blir men träna ska jag börja göra sådeså!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback