Real love i'll give it

Ligger nu och segar i sängen efter en ridtur i typ snöstorm och jag lovar man såg typ ingenting! Hahah ussch kände mig som världens nybörjare som typ skumpade omkring i djupsnön på halvlånga tyglar och såg ingenting och ba hoppades att vi höll oss på vägen :P men tur att Gucci är så himmla snäll!^^
När jag kom hem så satte jag mig sen på tränings cykeln och trampade i 20 minuter vilket kändes bra :)
Planerar nog att träna lite imorn också, för det var faktiskt ganska skönt:)

Imorn då så börjar jag ju 9 igen och slutar 2 och sen blir det att ta bussen hem och fara ut i skogen igen, hem och laga middag, mamma och pappa jobbar ju kväll så jag och Maja fixar egen middag men det kommer nog gåå bra:)
men ska snart ut och fixa det sista i stallet vi hörs imorn! :)





kan du visa en bild på din frisyr?:D

2012-01-19 » 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback