Say goodbye as we dance with the devil tonight

Ligger just nu i sängen och lyssnar på låtar från bandet breaking benjamin och väntar på att klockan ska ticka så man kan gå och ge ponnysarna kvällshö:)
Imorn så ska jag faktiskt jobba för första gången på ett tag, så jag kommer jobba mellan 3 till stängning vid typ 8(?) men eftersom det inte går så många bussar så kommer jag måsta ta 12 bussen från stöcke ner till stan och sen gå omkring där och skrota ett tag tills jag tar holmsunds bussen till jobbet, men det blir nog bra:)
Så kommer iallfall min morgondag se ut, vilket passar perfeeeekt då jag inte hade några planer inför imorn. Hästarna får alltså en välförtjänt vilodag imorn :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback