That's alright lets give this another try

Sista dagen idag på våran denna finn upp vecka och fick precis veta att man inte egentligen behövde göra något annat än att måla nån plansch och typ kunna prata om vad man kommit på, så nu har jag suttit och försökt komma på vad jag ska skriva helt i onödan!
Planerar att just nu sitta och göra ingenting till klockan 12 och efter det måla min plansch :)
Kom iallafall på imorse vad jag ska göra min finn upp grej om, haha bara sådär en vecka senare men längtar iallfall tills imorn då vi slutar typ halv 12! eftersom allt vi ska göra är att redovisa våra "uppfinningar"(A)
Näe nu tror jag att jag ska börja se någon ny serie haha höörs(A)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback