What are we doing, we are turning into dust

Efter en vääldigt skön skoldag som mest bestått av att göra ingenting är jag nu hemma och sitter som vanligt i min säng^^,
Har varit ute med hunden en sväng och mockat och gjort klart i stallet så nu väntar jag på att Maja ska komma hem så vi kan fara ut och snö plumsa. Sen blire att göra egen middag och allt sånt eftersom vi har huset för oss själva ikväll, wiihoo party party fast nää :p
Imorn så kommer förmodligen Jenny och Emil från gotland och hälsar på eftersom de tydligen ska till åre och det är typ guccis gammla ägare så det ska bli kul, så får se se hur fin han har blivit^^,
Näe nu kom Maja hem vihörs!:)
du som ville se bild på mitt hår så äre det väll ungefär såhär det ser ut i dags läget men eftersom de börjar bli lite långt vid luggen funderar jag på att klippa till den igen:)





as cool lugg ! hur sa du till frissan då du klippte dig så? och om du klippte dig själv , hur gjorde du!?:)

2012-01-20 » 17:43:55

en sak till! kan du göra en video då du klipper dig?:)

2012-01-20 » 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback