You left a hole where my heart should be

Har typ legat i sängen och segat hela dan^^
Vaknade vid typ halv 11 och såg på TVD till halv 2 gick en prom med Basse på typ 40 minuter och gjorde sen ordning i stallet, Maja och hennes kompis tog hästarna och nu halv ligger jag i sängen igen men nu framför datorn^^
Funderar på att sätta mig på träningscykeln och trampa bara för att göra nått men tror jag kommer bli fast i sängen ändå... fast en varm dusch skulle inte sitta heelt fel...
Iallfall här är det typ snöstorm, okej inte storm men det snöar som tusan och det har säkert kommit 20 cm snö sen igår..det blir ju bra underlag iallafall men jag är mer sugen på sommar nu kan jag säga!!
Nu ska jag dra mig mot duschen(A)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback