You take the breath right out of me

Det enda negativa med att bo ute i skogen är just det att man måste gå upp klockan 6 ifall man ska duscha och tvätta håret på morgonen nu när skolan börjar...
Iallfall imorn så blire första skoldagen, känns förjävligt rent ut sagt!!
Med ponnysarna blir det iallfall att fara in till hippo, Majas dressyrträningar med Gucci har börjat och ifall jag har tur kan jag vara med också med Tingis, annars kommer jag bara rida henne i paddocken på hippo:)
Näe det är väll lika bra att jag försöker sova ifall man ska upp 6 imorn...





Ja vi kommer till er på lördagen den 22a jan.sover en natt om vi får! vi får höras lite närmare om vilken tid vi kommer. jag har annars tänkt söka till den högskolan i växsjö eftersom den är nära hem. men om ni skulle stå med stallplattser lediga vid tillfälle skulle jag ju kunna söka till umeå, får se om ett år!!;)



kram

2012-01-10 » 11:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback