I tried to walk away

Har kommit in från jobbet nu och det gick bara bra och det har varit ganska lugnt idag också. Fast blev lite jobbigt när en gubbe började prata om sig själv och sen började han gråta och usch jag visste typ inte vad jag skulle göra för jag hatar verkligen när folk gråter för jag vet inte vad jag ska göra, men han fick en näsduk iallfall innan han gick.

Ikväll blire att fara ut och skritta Gucci som fortfarande har typ halvvila och får ha det ett par dagar till:) Maja har redan ridit Tingis.
Sen svar till Lovisa så vet jag verkligen inte varför hon gör som hon gör. Vi har ju kollat upp henne och vi har verkligen prövat allt men hon vill fortfarande inte. Det är som det har blivit helt enkelt..
Bjuder på några fula gifs!(A)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback