It's time to let go

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade trott att den skulle bli, men gud så bra det blev!:)
Efter jobbet så drog jag ju till stan för att vara med Becca och det var mysigt och vi fikade på waynes och satt och snackade länge och sådär. Sen for jag hem till Manda för att sova där och det var tydligen fest hos Lagge så vi for dit och det var kul!:)
Blev ändå att dra hem ganska tidigt runt halv 1.
Imorse klev vi upp 10 och käkade frukost och for in till stan och satt vid kajen ett tag. Hade egentligen tänkt att träna men ingen av oss var riktigt taggade på det så vi ska träna imorn istället.
Men nu ska jag käka lunch och gå ut och göra stallet för klockan 3 kommer Elin hit och hon tar med sig Raspen så då far vi ut och rider tillsammans!:) 
Det ska bli riktigt kul!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback