My heart has been touch by you

Denna dag har verkligen varit såå skön! Har legat ute och solat mest hela dagen och jaa, det blev väll kanske någon timma för mycket...ser ut som en kräfta och mina ögonlock svider inte lite heller, hehe.
Har även mockat beteshagen och sen for jag och Maja och badade med hästarna!
Det var riktigt kul faktiskt och det var inte så kallt i vattnet som jag trodde det skulle vara.
Började rida Tingis och hon var lite små skeptisk ibörjan men sen så gick hon mer och mer men vi kom aldrig riktigt till den punkten när vi skulle börja simma. Blev bara några få simtag.
Haha, sen ramlade Maja av Gucci för han gjorde typ ett luftsprång, så hon gjorde världens kanonkulan rakt ner i vattnet vilket var så sjukt kul! 
Sen bytte vi hästar och Gucci var faktiskt riktigt modig som vågade gå omkring i vattnet och han tyckte det var väldigt kul att plaska med frambenen. Sen så blev han lite less och började små stegra omkring lite grann men det gick bra ändå. 
Ska försöka fara dit fler dagar i sommar och bada!:)

Nu ska jag sova ska upp 8 imorn och rida Tingis eftersom jag jobbar mellan 12-21 så blir lång dag imorn, kommer förmodligen vara helt slut när jag kommer hem!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback