They told me run

Har verkligen hållt igång heela dagen!
Började med att jobba i några timmar, for snabbt hem för att gå med hunden, ta in hästarna från betet och hämta träningskläder för att moppa in till stan och gymma med Manda. 
Först gick vi en promenad efter älven och där hittade vi en gummibåt som någon lämnat i skogen så självklart så tog vi den^^,Den är nu i säkert förvar inför kommande planer!
Sen så sprang vi på bandet och jag sprang nästan 4 km vilket är rekord för mig som aldrig brukade springa tidigare sen jag började gymma.
Sen när jag kom hem red jag ut på Gucci som var jättefin.
Sen skulle jag ta in och rida Tingis men det gick inte som planerat...
Hon ville inte gå in från betes hagen och jag han bara få ut henne där ifrån och stänga grinden så sprang hon över mig och sen fick jag jaga henne en halvtimma runt hela baksidan och åkern och jag ville verkligen döda henne!
När jag äntligen fick fast henne fick hon stå i boxen ett tag medan jag åt middag och sen for vi ut på en trav tur. Hon var ganska fin men spänd och tittig på bortvägen. 
Sen när vi skulle skritta hem sista biten så mitt från ingenstans gjorde hon världens jävla luftsprång,dängde mig i marken och sprang hem. Var alltså bara att gå hem hämta hästjäveln och sitta upp och rida tillbaka dit hon började dampa och sen hem igen. Orkade inte ens bli arg då, var bara så sjukligt trött och ledsen.

Nu ska jag sova, imorn ska jag upp och jobba och rida båda efter jobbet, sen ska allt packas inför Stockholm på onsdag!:)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback