This is an anthem so fucking sing

Gårdagen blev bara braa, vi käkade middag på Eurasia men det var typ de ovärdaste jag gjort eftersom ingenting från deras buffe var vegetariskt så jag åt typ pizza där jag fick pilla bort skinkan och ris. Ajaa det var iallfall mysigt ändå.
Sen så for vi hem till Manda gick en lång promenad och såg på Twilight innan vi gick och la oss. 
Sen idag så vaknade jag halv 8 och så var jag med Manda på jobbet och sen for vi in till stan ett tag och nu är jag hemma.
Maja och Mamma ska typ fara ut och skritta hästarna och jag ska packa och putsa inför imorn då det är tävling i Vindeln.
Har anmält L:c L:b imorn och L:b på söndag. Får väll se hur allt går men förhoppningvis rider jag de klasserna.
Ska verkligen försöka tänka på allt vi gick igenom på träningen igår och rida bra för igår var allt sämst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback