This is letting go

Efter en långdag ligger jag i sängen och lyssnar på Parkway Drives Deadweight och funderar på ifall jag ska sätta på en film. Såg nyss film med familjen, Super 8 faktiskt riktigt bra se värd!:)
Var iallfall fullt upp på jobbet idag och ett tag kändes det verkligen som om hela Obbola hade bestämt sig för att gå och handla, samtidigt! Men nu var sista arbetsdagen gjord och det känns riktigt bra ändå!:)
Imorn har jag iallfall planerat att fara in till stan och köpa de grejer jag tänkte köpa i fredags men då mitt bankkonto sa stopp med sina ynka 4 kronor, hehe...
Sen blir det förmodligen att gymma med Manda också där efter 3 någon gång och sen ska ju hästarna ridas så jag har ju som det jag gör imorn!:) 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback