Will you pray for me

Har ätit go middag, pussat på mina ponnyer, mest på Lilla Grå som är så mysig  (kanske inte när han försöker slicka mig i ansiktet..) och sen tittat på de i hagen där alla tre står och myser tillsammans^^,
Har gjort några tidsinställda inlägg som kommer publiceras under de 3 kommande dagarna så bloggen kommer inte att vara död iallafall!
Har bestämt mig för att jag kommer inte att åka hem från stockholm förän jag har hittat ett par creepers för det är något jag SKA köpa, har längtat efter det så länge! Sen måste jag köpa nya hörlurar eftersom mina bra har gått sönder.
Nu ska jag göra lite annat, det här är nog det sista "live" inlägget jag gör innan jag åker så håll utkik efter mina tidsinställda!:)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback