Come a little bit closer

Har jobbar idag mellan 10 och 16 och det har gått bra förutom att det blev kassa kaos när ena kassa vågen la av. Så att bara ha en fungerande kassa dagen innan midsommar är väll inte det allra bästa, man får lite smått panik(A)
Kom ju då hem för ett tag sedan och har käkat lite våfflor till middag och nu är jag egentligen jättesugen på att gå ut på en promenad men det hinner jag inte för om en 40 minuter måste jag gå ut och börja göra iordning Gucci inför Eva träningen. 
Hoppas helt enkelt på att en bra träning!
 





» tina

jag skrev den i kommentaren nu:)

2012-06-21 » 21:07:43

Hej måste bara kommentera ditt foto idetta inlägg. Du skulle behöva spänna martingallen under frambenen. Det är en säkerhetsrisk då de kan fastna med en hov i den, tillexempel i lufften över ett hinder. min tränare har sett en sådan olycka och de verkar obehagligt att störtdyka efter hindret. jag har den alltid så spänd som möjligt, det är inget som stör hästen i språnget. ha de bra och hoppas din träning för eva går toppen!!

2012-06-21 » 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback