Jag tycker mig höra hur de tänker

Lyssnar på min chillmode lista och Melissa Horns lugna röst lyckas alltid pricka in de rätta orden.
Trotts att jag inte gjort så mycket idag förutom att rida på morgonen och gymma på eftermiddagen känner jag mig helt slut, förstår inte riktigt varför eftersom jag knappt gjort något men det är ju så ibland.
 

Morgondagen kommer att bestå av förberedelser inför tävlingen så som att packa och putsa men tur att det tar exakt 2 minuter att köra in hästarna dit, det känns nästan lite fånigt att köra de när det är så nära(a)
Jag kommer nog också vara någon timme borta på Stöcke pf för lite förberedelser inför imorn. 
Det blir också att känna igenom båda inför imorn, eller iallfall Tingis, beror på ifall Maja ville rida Gucci eller inte, vill ju att allt ska kännas bra inför imorn!
Fast det är ju inte jag som ska tävla Tingis men...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback