Take me back to where we used to be

Fick en fråga igår vad som hände med Tingis på tävlingen och det är helt enkelt så att hon vill inte tävla med mig längre.
Hon går jättebra på träningar och framhoppningar med väl inne på banan så bara ballar hon ur, vägrar gå fram, tittar på allt och stannar flera meter ifrån och studsar.
Det finns verkligen ingenting jag kan göra för att få henne att lyssna, hon bara skärmar av sig och är inte mottaglig alls.
Det känns rent ur sagt förjävla jobbigt!
Just nu sitter jag i en situation där jag inte vet vad jag ska göra.
Jag vet vad jag borde göra men jag vet inte om jag kommer klara av det.
Vi ska pröva teorin om att det är att hon inte vill tävla med mig, jag själv är väldigt säker på att hon helt enkelt har blivit för bekväm med mig och så efter skadan och att ifall man sätter upp någon annan på henne så kommer hon skärpa ihop sig och tänka till och därför så ska Elvira Lundell få pröva tävla henne på hemma tävlingen i slutet av Juni.
Det ska bli väldigt intressant att se vad som händer och jag hoppas verkligen att Tingis skärper ihop sig och om hon inte gör det så, vet jag inte...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback