You wear a mask for so long you forget who you where beneath it

Har bakat en riktigt god inför stöcke tävlingen, kanske inte den mest attraktiva kaka men den var himelskt god!
Maja tog båda hästarna och det gick bra, jag själv har passat på att sega framför top model och project runaway.
Imorn så åker resten av familjen iväg till Sundsvall för ikea vistelse (förmodligen hööks också) och jag stannar hemma och tar hand om 3 feta ponnysar och en lat hund:)
Far ut med Gucci en tur under dagen, han lär vara ganska pigg, och på kvällen så är det hoppträning i stöcke och jag tänkte faktiskt rida Tingis då! Vill att Gucci ska vara laddad inför helgen och jag vill att Tingis ska få se miljön och sen vill jag visa att hon faktiskt kan vara riktigt grym på träning!
Hoppas att hon levererar och sköter sig...
Nu väntar sängen!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback