They where lost and never found

Första dagen på lovet och man vaknar 8...men det är ju typ sovmorgon ändå eftersom annars stiger jag ju upp 6^^
Var verkligen helt död igår vid halv 11 så då sa jag gonatt iallfall.

Känner att min träningsvärk är ännu värre idag och den var inte dålig igår heller så jag kommer typ gå runt som en 80 årig tant idag men det är ju också charmigt? Blir iallfall att försöka hitta någonstans att rida eftersom att nu tinar ju allt bort och där de var plogat och jättebra, börjar nu marken synas och det är massa is.. så ifall det ska börja töa får de gärna göra det fort som f*n så man kan börja rida igen^^
Sen blire att packa och putsa allt inför imorn också, ska blii asuum!:)
ska vi hoppas på en favorit i repris?:P haha nääe så höga förhoppningar har jag inte men jag vill väldigt väldigt VÄLDIGT gärna komma hem med minst 1 rosett imorn, den får gärna vara gulblå också^^,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback