You'll be fine

Gissa vad som kom med posten idag!!:D
Har väntat på dee typ i 2 månader och nu är den äntligen här!
Min födelsedags present, min nya supersnygga marinblåa Whitaker hjälm!
Så från och med nuu är det min nya beeebii^^

Iallfall så kan man ju säga att jag har gryyyymm träningsvärk från igår, rumpan och låren känns värst men också magen känns rätt ordentligt men träningsvärk är verkligen den bästa av de alla:)
Blev iallafall att sluta 1 sådär sista skoldagen innan lovet och sen när man kom hem blev det att dricka lite varmchoklad med vispgrädde innan man for ut och joggade i skogen med hästarna:) Red Gucci och det kändes bra helt enkeelt. Något som inte uppskattas är att han börjar få skavsår av tredelade syntet bettet så blir att försöka leta fram de där röda gummiringarna vi köpte för ett tag sedan eftersom såfort man rider på de bettet rivs de upp igen;/ Annars rider vi ju honom mest på hack under veckorna då de funkar super på honom för skogsridning!

Näe nu ska ni få superfina cam bilder på min älskling^^





» Sara

Fin blogg^^

2012-03-02 » 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback