I try to make things right

Sitter på skolan nu, alla andra gör No prov och eftersom jag har varit sjuk har jag typ missat allt vi jobbat med i No så jag fick det uppskjutet en vecka. Imorn ska jag göra mitt nationella prov i engelska och på onsdag mitt missade prov i So. Slutar tidigt idag, halv 3, och då blire hem och ta båda hästarna:) Ska trimma Gucci på banan och Tingis ska bara gå lätt i alla gångarter i skogen, förhoppningsvis sköter sig båda hästarna sig bättre än igår då Tingis var överspänd och Gucci hade energi till tusen!
Ska även försöka få tag på Manda idag för imorn vill jag fara å gymma, känner att det var ett tag sedan sist nu när jag varit sjuk å allt så det är bara att komma igång igen!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback