They said help is on the way

Dagens planering blir då att efter skolan fara hem och skippa träningen på gym eftersom hunden blir hemma för länge annars..
Det blir att rida båda hästarna i skogen, blir att köra lite lätt travarbete med Gucci och blir att jobba på i galopp med Tingis, hoppas på att hon sköter sig idag!
Funderar även på att fara ut å springa ikväll eftersom jag inte tränat på länge och börjar känna mig lat^^,
Har ju BIP test imorn på skolan och jag vägrar ha sämre än vad jag hade förra året så det blir helt enkelt att pusha mig till tusen och springa tills jag inte kan andas längre. Sprang på VG sist och jag tänker inte springa under det iallfall:)
Nu börjar dagens första lektion A-pass!





man ska inte springa dagen före ett lopp om du vill prestera på topp. Bara ett tips eftersom jag tränar långdistanslöpning.

2012-05-09 » 08:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback