Will you stay

Känner mig ganska duktig idag faktiskt^^,
Har sprungit BIP test, varit på 2 promenader med hunden, ridit galoppjobb med Tingis och träningscyklat ca 1 mil och tränat lite mage! Känner mig stolt haha!

Iallfall så red jag ju somsagt galoppjobb med Tingis idag, jobbade även mycket på skritten eftersom hon var sämst på att ta mina sidförande skänklar. Sen fick vi jobba rätt mycket i galoppen med att hon inte skulle dra iväg utan vara lugn och rytmisk. Det tog ju ett tag och båda jag och Tingis hann bli ovänner men sen släppte de lite mot slutet och då gav jag mig.

Imorn är det fredag och då blir det att rida båda hästarna, ska känna igenom Gucci inför tävlingen på fredag och se till att han lyssnar framåt, bakåt och åt sidorna. Men Tingis blir det nog bara att fara ut på vägarna och jogga. Sen ska jag packa och fixa allt så det är klart till lördag:)
Blir ju att hoppa L:c L:b och ska nog efteranmäla till söndag också, funderar på att debutera L:b+5 då ifall det går bra, annars hoppar jag nog bara en L:b, men vi får väll se hur det blir!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback