Everything ends

Måste bara säga att Breaking Dawn Part 2 var helt ASDFGHJKLASDFGHJKL!!!!!
Den är så sjukligt grym, heeeeelt klart den bästa av alla filmerna, ååh jag kan inte fatta att det är slut nu!
Helt galet, måste gå och se den igen!! :]
 

Kom ju hem från bion runt 3 och sen däckade vi i sängen runt halv 4 och när klockan ringde vid 7 kändes det som om jag precis blundat...
Men eftersom jag sovit så har jag varit övertrött hela dagen och därför blir man pigg.
Skoldagen gick snabbt, fick sluta tidigare från matten och hann därför hem tidigare och gjorde allt i stallet och har varit ute och ridit.
Nu känner jag mig duktig, sjukligt trött och planerar att ta en riktigt tidig kväll!
 
Imorn har vi halvdag och jag slutar runt halv 1 och ska träffa Min Finaste också!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback