Oh my child you'r such a fool

Överlevde våran Paranormal kväll igår iallafall! 
Filmerna var inte så läskiga som jag trodde det skulle vara men det var mest bara "ryck scener" haha tror både Manda och Jonathan blev något less på mig (A)
 
Efter en natt med kanske 2 timmars sömn så har jag haft en ganska stressig dag med att hinna hem från stan och rida innan jag började jobba och sen har jag jobbat fram till ungefär en timma sedan. Jobbet gick bra men kände mig inte helt klar i huvudet om jag ska va ärlig.
 
Ikväll planerar jag att sova tidigt och imorn åker jag förmodligen ut på hippo ett tag och kollar på storhäst tävlingarna innan jag viger resten av dagen till historia plugg och stall!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback