We had a choice to be different

Tror ni inte bästa MaPa kom hem med middag från Subway eller? Precis vad man behöver efter...ja efter typ alla dagar egentligen! ^^,
 
För juste jag har blivit tvungen att ge upp min vegetariska diet...
Jag som är extremt matkräsen får inte i mig tillräckligt med näringsämnen som jag behöver för att kunna fungera vilket gör att jag städigt är trött och känner att jag inte orkar med speciellt mycket. 
Så det suger ganska hårt för jag ville verkligen satsa på det här men som sagt måste man ju kunna fungera normalt också såå...
 

For ut med Iddy och Gucci idag och båda hästarna skötte sig bara bra och det blev en skritttur i skogen barbacka i mökret och det var riktigt mysigt, sen så hade ju jag och Maja musikal som vi typ alltid har och ibland undrar man ju varför vi inte gjort ett eget album än, haha ;)

 Snygg bild som jag tog för ett tag sedan.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback