You can read all about it

Har varit igång enda sedan 7 imorse och fixat med stall och hästarna innan jag och Pärlan rullade in till stan mot Manda, gick bara braa köra, bästa gången hittills!
Vi har pluggat ett tag och sen for jag ner till stan för att klippa mig så nu har jag kort hår och en ful styling, det hatar jag nog mest med att gå till frisören det är att de stylar aldrig håret så som man vill ha det själv, men annars är jag nöjd. Nu känns det ju faktiskt som om jag har hår och inte en risbuske ^^
 
Om ungefär en timma ska vi röra oss bort mot Nolia för att kolla på Fin Pojkens träning och sen vet jag inte riktigt vad som händer, förmodligen ingenting:)
 
 





snyggt.

2012-11-01 » 17:55:32

varför säger du ' en fin pojke' ? haha:)

2012-11-01 » 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback