If I only could

Mentala träningen igår på forslunda var faktiskt rätt så intressant, den fick än verkligen att tänka på sådana saker som man inte tänker på i vanliga fall. Sen var det roligaste att jag fick ta Pärlan dit ut själv^^, Haha kändes ibörjan som om jag hade snott bilen men det gick faktiskt braa, men min körning blir sämre när det blir stressade situationer med mycket bilar men det är bara att träna träna träna!

Idag börjar jag om ungefär 40 minuter och slutar vid 3. Ikväll så tar Maja Tingis och jag och jag och Gucci ska vara med på ett markarbetespass i Stöcke så det känns bra:) Han behöver verkligen få komma ut och jobba på lite grann!:)
Sen när jag kommer hem från det ska jag dyka ner i läxböckernas förtrollande värld, eller nått sånt...
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback