It's safe to say

 
Kan omöjligt vara nöjdare idag!!
 
Tingis överträffade mina förväntningar totalt! Hon tyckte det var sååå jävla roligt! Hon bara busade omkring runt banan och var jätteglad och positiv och vi gick dubbelnolla, hade snabbast tid och vann! :D
Är så otroligt mega super glad att jag tror inte ni fattar känslan.
Det har verkligen gått så dåligt och hon var inte velat tävla alls och nu ,äntligen, gick så otroligt bra och att hon framför allt tyckte att det var roligt (som är huvudsaken) och jag blir bara så otroligt glad!
Det spelar ingen roll att det var mini hinder på 60 cm för det känns ungefär som om vi ridit en 160 klass och dubbelnollat. Jag är så glad och jag bryr mig inte om någonting annat än att Tingis tyckte det var roligt igen<3
 
Gucci skötte sig också bra i 80cm med ett pet i omhoppningen då han inte kom upp ordentligt bak, men det gör ingenting, allt känns bara bra:)
 
Nu, ska jag däremot ägna kvällen åt något mindre roligt.
NK plugg...
 
 





» Anna

Vad kul! :D ni hör ju ihop:) ska ni vänta med att sälja henne eller?

2012-10-14 » 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback