One more try

Denna dagen har varit slapp, men det är nästan alla fredagar när man har bra schema!
Iallafall så var tanken att jag skulle ta halv 2 bussen hem men blev distraherad av en fin pojke så var tvungen att ta den som gick halv 3. Dock gjorde inte det så mycket eftersom jag hann med det jag skulle hemma innan träningen ändå.
Som att rida ut på Tingis som var lite smått cp och ville slänga av mig innan vi ens kommit upp i skogen, mongo häst<3
 
Iallfall gick träningen för Micke riktigt bra! Gucci var superfin, lyssnade rätt bra och i slutet kändes det verkligen om om jag verkligen hade koll på allt! Tränade lydnads övningar på låga höjder med byten och avbrott och snabba svängar, sjukt givande!
Nu laddar jag bara om inför morgondagens träningspass och hoppas på att det blir banhoppning!^^,
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback