When I was younger

Usch vad jag hatar våran klippmaskin! Skulle klippa Tingis idag men tror ni klippmaskinen ville vara på min sida? Näe skulle inte tro det...skulle ju halvraka henne och nu är hon väll halv halv rakad-.- blir så less!!
Förhoppningsvis kan pappa fixa detta problem i morn så jag kan klippa klart, tur att hon inte ska visa upp sig då, det hade blivit pinsam!
 

 Idag så kändes skolan siraps seg. Hade en träff med skolläkaren för att kolla upp min nacke och fick en remiss till sjukgymnast. Det känns bra att jag kanske äntligen kan försöka fixa till min nacke.
Annars så stannade jag en stund i stan och träffade en fin pojke och sen sa jag även hejdå till Pontus som åker till Usa imorn och blir borta 2 veckor, nej nej inte alls avis...
 
Just nu är jag trött och slut och planerar en tidig kväll!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback