You crossed the line

Hade min första idrotts lektion idag och det gick bara bra, vi hade lekar hela tiden så det var rätt kul faktiskt.
På lunchen gick vi och käkade på subway eftersom det var äcklig mat och att vi fick en special grej som gjorde att man fick en hel sub för priset av en halv. Gah snacka om att man rullade fram efter det! Men underbart gott var det!
 
Efter skolan drog jag hem till Manda och sen har vi pluggat matte typ hela kvällen och kommit fram till att det är tusen gånger roligare att plugga matte om man pratar finlandsvenska. Hahaha vi har typ dött av garv men jag lovar man fattade matten bättre!(A)
 
Just nu ligger Strumpan på min mage och sover och om ett tag ska vi ta in hästarna inför kvällen :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback