I know i said my heart beats for you

Gucci är friskförklarad!!:D
Så nu är jag aasglad och ska fara ut på en skrittrunda med honom sen:) Han ska få skritta hela veckan ut tills han får på sig skor.
I övrigt har det varit en bra skoldag, körde på den snygga stilen tofs, osminkad och mjukisbyxor och det bästa med att gå osminkad är att man kan gnugga sig i ögonen hur mycket man vill^^
Iallfall så slutade jag tidigare idag eftersom våran NK var inställd så det kändes ju inte heeelt fel medan alla andra som har språk går till 15.40.
Ska vara inne ett tag till, käka något, gå en sväng med hunden och sen går jag ut till stallet, när jag kommer in igen ska jag sätta mig med ett historia arbete som jag missade i onsdags när jag var hemma.
Så ser min kväll ut helt enkelt!
Snart så<3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback