Let me know that you need me

Oj så duktig jag har varit idag, tog halv 3 bussen hem, gick ut med Basse, for ut och red Gucci och sen så blev det att träna på att köra Pärlan in till stan:)
Det gick faktiskt bra bortsett från att växeln tjorvade vid ett trafikljus och att en idiot höll på att köra in i mig när han ville tränga sig i en rondell men jag är fortfarande så duktig^^,
 
Imorn så slutar jag 12 och efter skolan blir det att åka iväg på en ytterst spännande grej! Kan inte berätta vad förän efter jag varit där men det blir riktigt nervöst alltså! Samtidigt som vi är därborta så plockar vi förmodligen med oss hund nummer 2 hem, nämligen 3 åriga Strumpan får se vad Basse säger om det!^^
Näe imorn blir helt enkelt en spännande dag och jag tycker ni alla ska hålla tummarna!!
 
Nu ska jag gosa med min kudde!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback