The sun goes down

Denna dag har tillbringats inne i stan. 
Strosade först runt själv i några timmar medan jag väntade på att Manda kunde ta sig ner, hon har ju äntligen blivit utsläppt ur huset. 
Har alltså gått på stan och kollat runt efter senare inköp. Sen blev det tidig middag på subway och sen har jag gjort något som jag trodde var omöjligt! 
Jag har lyckats gå in på hemmakväll och gått ut därifrån UTAN att ha köpt något godis! 
Känner mig ju nästan stolt över mig själv, haha ;)
Däremot har jag lagt lite pengar på en ask med kosttillskottet, hårkontroll som ska vara bra för håret. 2 tabletter morgon och kväll och så får vi väll se om jag märker något resultat när asken är slut. Det är 120 tabletter så det borde räcka i 60 dagar från och med imorn. Ska bli lite spännande faktiskt:)
Annars när jag kom hem har jag varit ute en sväng med Gucci och tagit in hästarna för kvällen. 

Säger bara en sak och det är att jag skulle kunna döda för de här skorna som nu finns inne på DNA!!!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback