This world needs a break from you

Idag har varit en braa dag!
Kort skoldag känns ju aldrig fel och sen så mötte jag upp mormor på stan där jag fick med mig hem nödvändiga grejer så som, tränings tights, en mössa, ett linne, 4 kollege block, en stor handväska och 2 bhar, så nu har jag de mesta för att klara mig ett tag!:)
Sen gick vi och åt på Rost och det var riktigt gott!
Nu är jag hemma, har varit på en promenad med Gucci och har duschat.
Ikväll/ inatt är det ju VMA och det tänker jag absolut inte missa! 
Så planerar att gå och lägga mig tidigt, ställa klockan och gå upp tills det börjar vid 02.30 ^^
Börjar ju 8.20 sen så när det är slut så kommer jag nog inte hinna gå och lägga mig igen, känns ju lite ovärt, men jag går ju bara till 12 imorn och efter jag slutat så blir det att inviga mina nya tränings tights!:)
 





Världens snällaste mormor.

2012-09-08 » 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback