I should have showed you how I feel

Känner mig riktigt huslig idag!
Kom ju hit till lägenheten vid 3 tiden och märker att hela köket och vardagsrummet är fullproppad av disk så efter att ha pratat med älskling på skype i massa timmar gick jag en sväng till ica och köpte en mango och en liten påse naturgodis och chillade ett tag innan jag tog  tag i diskandet och nu är allting rent och fint och jag känner mig så duktig! Mamma nu blir du väll allt stolt över mig, kan faktiskt klara mig själv, haha ;)
Efter det gick jag ut på en timmes promenad med musik i hörlurarna, kom in för ett litet tag sedan och tänkte se lite serier innan brorsan kommer hem :)
 
Bara över att få prata lite med min finaste pojke har verkligen gjort mig på så sjukt bra humör, jag känner mig glad och "taggad på livet" eller hur man nu förklarar det, Allt känns lättare nu hoppas vi kan fortsätta med våra skype samtal tills han kommer hem, han har ju såklart annat att göra än att sitta vid datorn hela dagarna^^,
 
Men om 10 dagar kommer han hem, pepparkaksbrun, ny tatuerad, glad, underbar och vacker.
Åh vad jag saknar honom!
 





» mammi

Alltid stolt över dig Darling<3

2013-04-05 » 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback