It will never be the same

Idag kommer min älskling hem och jag hoppas den här dagen kommer gå snabbt!
Känns som om det gått mycket längre än 2 veckor! Men som sagt är det kanske bra att gå på lite detox ifrån varandra även om det suger, för ingenting får än att sakna, längta och uppskatta någon så mycket som när den inte är där. 
 
Som svar på en fråga så nej, jag betalar ingenting trotts att jag bor där mer än hemma, jag har faktiskt frågat ifall jag får betala eftersom det inte känns helt bra att jag bara kommer och går, slösar på deras mat, vatten och elektricitet men de verkar se mig som en del i familjen och tycker det är helt okej. Men som sagt samvetet får sig en törn av det och någonting tänker jag iallfall betala igen med!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback