The truth in your lies

Oj så seg denna dag har varit, riktigt brutalt seg men nu har jag bara en lektion kvar innan det blir hemfärd.
Blir att fara ut rida Gucci, pyssla lite stallet, städa mitt rum igen och om jag orkar kanske jag tränar, annars tar jag en power nap :]
Som sagt denna valborg blir inget annat än en vanlig tisdag för mig men det känns riktigt skönt, slippa allt måste fixa allt inför kvällen och stå å frysa utanför någon lokal eller trängas i något proppfullt hus med massa fulla människor, Nej tack, föredrar att somna till film med älskling istället.
 
Imorn ska vi upp och inventera i butiken, vilket inte är det roligaste men det brukar gå ganska fort om alla hjälps åt ^^
 
Näe nu ska jag engagera mig i min sista lektion, repetition inför provet på torsdag :)
 
Bild från förra valborg innan vi drog ut, riktigt kul kväll faktiskt! 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback