When Im looking at you

Om nästan exakt 24 timmar får jag ha min älskling i min famn, längtar, saknar och hoppas dessa timmar kan rusa iväg!
 
Kom hem från fortet för ett tag sedan och jag kommer nog vara alldeles mörbultat imorn!
Kommer ha blåmärken på knäna, armbågarna och höftknölarna...
Att försöka ta sats och spring hoppa över Spiderman väggen var ingen bra ide, det kallas krascha rakt in i väggen med höftknölarna, tvillingarna tog iallfall värsta smällen så de lär ju va lite ömma imorn med.
Var iallfall en kul kväll! ^^
 
Nu ska jag se ett avsnitt av Reborn, se om jag kan hålla mig nu när det är så jäkla spännande för imorn blir det upp tidigt för skola.
Kommer åka hem till lägenheten direkt efter skolan och hjälpa Brorsan att städa och fixa inför alla kommer hem :)
De har som blivit lite av min andra familj ^^
 
 
Men som sagt Reborn time! ^^,
 





Hjälper du till att betala hyra, mat och så?

2013-04-15 » 07:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback