You found me

Godmorgon, pigg och fräsh efter många timmars sömn, eller inte...
 
Blev att se Repo Men när Brorsan kom hem, riktigt bra film faktiskt, sevärd!!
Sen kollade vi in massa coverar på youtube i typ 2 timmar samtidigt som natt humorn kickade in, sen satte vi på en till film båda 2 totaldäckade i soffan runt 3, vaknade för runt 40 minuter sedan och känner mig rätt så sliten.
Snart blir det att ta bussen hem, men innan det ska jag fara och hämta ut mitt löshår, hoppas det är fint och i rätt färg men kommer förmodligen måsta färga till det ändå, men idag kommer jag iallfall klippa till det så det går in mer i mitt eget hår.
 
Sen blir det väll att skypea lite mer med älskling ifall han har tid och ikväll är det Micke träning, ska bli riktigt kul hans träningar är alltid så sjukt bra!! Om du nån gång får chansen att rida för honom ta den för han är förjävla bra!
 
Snart blir det långt hår igen!^^,
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback