And it's fine by me

Glidit runt i mina nya grymma skor på jobbet och tiden har gått fort vilket alltid är skönt, nu är sommarjobbet färdigt för i sommar och nu återgår jag till mina vanliga helgpass var 4 vecka ^^
 
Sitter nu och myser lite i sängen med Strumpan medan Älskling och Brorsan spelar spel, Får se om jag kanske joinar in lite senare.
 
Imorn blir det att fara hem ett tag och rida världens finaste grå, blir lite avcheckning av start och stopp inför hoppträningen på Tisdag, sista innan tävlingen i Skeå till helgen.
Då blir det att hoppa L:c L:b L:b+5 om allt går som det ska som jag hoppas! Bara att hålla kvar känslan från Piteå!
Annars blir det kanske att dra förbi Nolia mässan, och kanske blir en sväng på gymmet.
 
Blir inge gym idag utan en skön vilodag nu när jag varit där ungefär 5 dar i sträck, men men det är ju skönt att få röra på sig och komma igång igen!
 
 
Bjuder på en halvgammal instagram bild, en av de få gångerna den här sommaren som jag faktiskt orkat fixa mig.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback